Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымының оқытушысы
284. Лауазымдық міндеттері:
мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәнді ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;
жеке тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;
оқытудың неғұрлым тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын, жаңа педагогикалық технологияларды пайдаланады;
білім алушылардың сапалы білім, білік және дағды алуын қамтамасыз етеді;
оқу жоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес білім беру бағдарламаларын әзірлеуге және орындауға қатысады;
білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;
жабдықты пайдалану кезінде еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау талаптарын орындайды;
білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен міндетті құжаттар тізбесін жүргізеді.
285. Білуге тиіс:
Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" заңдары, білім беруді
дамытудың мемлекеттік бағдарламалары, білім алушыларды оқыту және тәрбиелеу мәселелері жөніндегі өзге де нормативтік құқықтық актілер;
мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты, оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесі;
педагогика және психология, әлеуметтану негіздері, қазіргі педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктері;
басқарудың инновациялық әдістері;
педагогикалық этиканың негізгі нормалары;
экономика негіздері, еңбек туралы заңнама, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау ережелері.
286. Біліктілікке қойылатын талаптар:
жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейіндер бойынша кәсіптік білім, жұмыс өтіліне талаптар қойылмайды;
және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін – кемінде 2 жыл; педагог – сарапшы үшін – кемінде 3 жыл; педагог-зерттеуші үшін – кемінде 4 жыл; педагог-шебер үшін – 5 жыл.
287. Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
1) "педагог":
білім алушылардың психологиялық жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлай және ұйымдастыра білуі тиіс;
білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал ету;
білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысу;
білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру;
кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру;
цифрлық білім беру ресурстарын қолдану;
2) "педагог-модератор":
"педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
оқытудың инновациялық формаларын, әдістері мен құралдарын қолдану;
білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтау;
білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы;
3) "педагог-сарапшы":
"педагог-модератор" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын меңгеру;
тәлімгерлікті жүзеге асыру және білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын айқындау;
аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтау;
аудан/қала деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы;
4) "педагог-зерттеуші":
"педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеру;
білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;
аудан, қала деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегиясын айқындау;
облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана, республика деңгейінде тәжірибені жинақтау (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);
облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана, республика деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);
5) "педагог-шебер":
"педагог-зерттеуші" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы жанындағы Республикалық оқу-әдістемелік кеңесте немесе техникалық және кәсіптік білім департаменті жанындағы Республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлданған авторлық бағдарламаның болуы, немесе оқулықтар, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдар тізбесіне енгізілген шығарылған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (бірлескен авторы) болып табылады, білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен немесе техникалық және кәсіптік білім департаменті жанындағы Республикалық оқу-әдістемелік кеңес ұсынған немесе тест тапсырмаларын, оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендерді сараптау жөніндегі әзірлеушілер мен сарапшылардың құрамына кіретін немесе Уорлд скилс (WorldSkills) республикалық және халықаралық чемпионаттарының сарапшысы (кәсіби шеберлік конкурсы) немесе педагогтердің біліктілігін арттыру бойынша жаттықтырушы болып табылады;
ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;
тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау;
республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушысы болу немесе республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушыларын дайындау.
Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидаларын бекіту туралы
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2012 жылы 30 наурызда № 7495 тіркелді.
Ескерту. Бұйрықтың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Білім және ғылым министрінің 19.11.2021 № 568 және ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 22.11.2021 № 432 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.
Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Оқу-ағарту министрінің 15.08.2023 № 259 және ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 16.08.2023 № 343 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.
Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Білім және ғылым министрінің 19.11.2021 № 568 және ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 22.11.2021 № 432 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.
2. Мектепке дейінгі және орта білім департамент (Ж.А. Жонтаева):
1) осы бұйрықты белгіленген тәртіпте Қазақстан Республикасы Әділет министрлігіне мемлекеттік тіркеуге ұсынсын;
2) аталған бұйрықты бұқаралық ақпарат құралдарында жарияласын;
3) осы бұйрықты облыстық, Астана, Алматы қалалары білім басқармаларының, республикалық ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдарының назарларына жеткізсін.
3. "Мемлекеттік орта білім беру ұйымдарының басшыларын конкурстық орналастыру қағидасын әзірлеу және бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының 2007 жылғы 26 желтоқсандағы № 657 бұйрығының (5116 нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген, 2008 жылғы 15 ақпанда № 24 (1424) "Юридическая газета" газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау вице-министр М.Н. Сарыбековке жүктелсін.
5. Осы бұйрық алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
Министр |
Б. Жұмағұлов |
|
|
Қазақстан Республикасы |
|
Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда - ҚР Оқу-ағарту министрінің 24.12.2024 № 362 және ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 24.12.2024 № 486 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.
Білім беру саласындағы уәкілетті органның қарамағындағы мемлекеттік білім беру ұйымының бірінші басшысын конкурс бойынша қабылдауға конкурстық комиссияның оң қорытындысы негіз болып табылады.
Білім беру саласындағы уәкілетті органның қарамағындағы мемлекеттік білім беру ұйымының бірінші басшысын лауазымға тағайындау үшін кандидат ұйымға Кодекстің 32-бабының 1-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
Білім беру саласындағы уәкілетті органның қарамағындағы білім беру ұйымының бірінші басшысын лауазымға тағайындау ол тиісті бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес келген жағдайда жүзеге асырылады.
1-параграф. Бiрiншi басшының лауазымына конкурс өткiзу тәртiбi
9. Конкурс бірқатар кезеңдерді қамтиды:
1) бірінші басшының бос немесе уақытша бос лауазымы пайда болған күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күнінен кешіктірмей, конкурс өткізу туралы хабарландыруды конкурсты жариялаған мемлекеттік органның ресми интернет-ресурсында, ресми әлеуметтік желі аккаунттарында жариялау;
2) конкурсқа қатысуға кандидаттардан құжаттарды қабылдау;
3) кандидаттар құжаттарының "Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5750 болып тіркелген) бекітілген біліктілік талаптарына (бұдан әрі – Үлгілік біліктілік сипаттамалары) сәйкестігін қарау;
4) мемлекеттік органның конкурстық комиссиясы өткізетін конкурсқа қатысушылармен әңгімелесу.
11. Конкурсты өткізу туралы хабарландырудың мәтіні мынадай ақпараттарды қамтиды:
1) ведомствосында және қарамағында мемлекеттік білім беру ұйымы бар мемлекеттік органның атауы;
2) конкурс жарияланған лауазымның атауы;
3) орналасқан жері, қызметінің қысқаша сипаттамасы көрсетілген мемлекеттік білім беру ұйымының толық атауы;
4) Үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген бірінші басшының лауазымына кандидатқа қойылатын біліктілік талаптары;
5) бірінші басшының лауазымдық міндеттері;
6) лауазымдық жалақының мөлшері;
7) конкурсты өткізу мерзімі мен орны;
8) конкурсқа қатысуға өтінімдерді беру мерзімі және қабылдау орны;
9) осы Қағидалардың 1-қосымшасының 8-тармағына сәйкес конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттардың тізбесі;
10) санын конкурс жариялаған мемлекеттік орган айқындайтын байқаушылардың тізімі;
11) ақпаратты нақтылау үшін байланыс телефондары, электрондық мекенжайлары;
12) уақытша бос лауазымға конкурс өткізген жағдайда, бірінші басшының уақытша бос лауазымының мерзімі.
24. Конкурстық комиссияның қатыспаған мүшелерін алмастыруға жол берілмейді.
25. Мүдделер қақтығысы туындаған жағдайда, конкурстық комиссияның құрамы қайта қаралады.
Сыбайлас жемқорлық сипатындағы қылмыс және (немесе) қылмыстық құқық бұзушылық жасағаны туралы мәліметтер анықталған жағдайда, кандидат конкурсқа қатысудан шеттетіледі.
2-параграф. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі
3-параграф. Бірінші басшы лауазымына сертификаттаудан өту тәртібі
54. Сертификаттау электронды форматта жүргізіледі.
57. Тест тапсырмалары 48 (қырық сегіз) сұрақтан тұрады.
4-параграф. Әңгімелесуден өту тәртібі
65. Әңгімелесуді өткізу тәртібін конкурстық комиссия дербес айқындайды.
Кодекстің 52-бабы 1-тармағының 4) тармақшасында көзделген жағдайларда еңбек шарты жұмыскердің аттестаттау нәтижелерімен расталған біліктілігінің жеткіліксіздігі салдарынан атқаратын лауазымына немесе орындайтын жұмысына сәйкес келмегені үшін, сондай-ақ мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары үшін ротациялау қағидаларында айқындалған жағдайларда жұмыс берушінің бастамасы бойынша бұзылады.
71. Конкурс қорытындысы бойынша бірінші басшы лауазымға 5 (бес) жыл мерзімге тағайындалады.
74. Кандидаттар конкурстық құжаттармен және комиссияның шешімімен 3 (үш) жұмыс күні ішінде танысады.
Кадр резервіне кандидаттарды іріктеуге және даярлауға жұмыс істеп жүрген педагогтер, бірінші басшылардың орынбасарлары, білім беру саласындағы мемлекеттік және азаматтық қызметшілер қатысады.
86. Кадр резервін іріктеу және даярлау кезеңдері:
1) кандидаттарды іріктеу және құзыреттілікті бағалауға арналған тестілеу;
2) аралық бағалай отырып оқыту;
3) тағылымдама;
4) қорытынды бағалау рәсімі;
5) Кадр резервін қалыптастыру.
1) білім туралы диплом және/немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат;
2) біліктілік санатын беру (растау) туралы куәлік немесе бұйрық;
3) жұмыс орнынан кадр қызметінің қолымен және мөрімен расталған анықтама;
4) психикалық мінез-құлық бұзылыстары бар науқастарды динамикалық байқаудың болмауы туралы анықтама;
5) наркологиялық науқастарды динамикалық байқаудын болмауы туралы анықтама;
6) сыбайлас жемқорлық сипатындағы қылмыс және/немесе қылмыстық құқық бұзушылық жасағаны туралы мәліметтердің болуы не болмауы туралы мәлімет.
Кандидаттар құжаттарын хабарландыру жарияланғаннан кейін күнтізбелік 30 (отыз) күн ішінде жүктейді.
Жоғарыда көрсетілген құжаттарға іріктеу кезеңінің уақыты қойылады.
Білім беруді басқару органдары кандидаттардың тестілеуге қатысуын қамтамасыз етеді.
94. Тестілеуді Ұйым офлайн форматта өткізеді.
Білім беруді басқару органдары кандидаттардың тағылымдамадан өтуін қамтамасыз етеді.
108. Қорытынды бағалау нәтижелері бойынша Ұйым:
№ 95 бұйрыққа сәйкес курс бітіргені туралы сертификат береді;
уәкілетті органға әңгімелесу өткізуге кандидаттардың тізімін жолдайды.
112. Комиссия әңгімелесуді интернет-ресурстар арқылы офлайн немесе онлайн форматта өткізеді.
Апелляциялық комиссияның отырысы онлайн форматта өткізіледі.
123. Кадр резервінде болу мерзімі екі жылды құрайды.
Кадр резервіне алынған басшының орынбасары мемлекеттік білім беру ұйымының басшысы лауазымына осы Қағидалардың 9-тармағында көрсетілген конкурстық рәсімдерден өтпей және Үлгілік біліктілік сипаттамаларында айқындалған осы лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкестігі белгіленбей, еңбек шартын және жұмыс берушінің актісін жасау жолымен жұмыс берушінің шешіміне сәйкес тағайындалады.
Кадр резервіне алынған, осы Қағидалардың 125 және 126-тармақтарына сәйкес тиісті лауазымдарға тағайындалған педагог, басшының орынбасары осы Қағидаларда көзделген тәртіппен лауазымдардан босатылады.
129. Азаматтарды Кадр резервінен шығаруды уәкілетті орган:
1) Кадр резервіне қабылданған тұлға (бұдан әрі – резервші) бірінші басшының бос лауазымына орналасқан;
2) резервші Кадр резервінен шығару туралы өтініш берген;
3) осы Қағидаларда белгіленген Кадр резервіне қабылдаудың тәртібі мен шарттарын бұзған;
4) сыбайлас жемқорлық сипатында қылмыс және (немесе) қылмыстық құқық бұзушылық жасаған;
5) медициналық қарсы көрсетілімдері, сондай-ақ психикалық, мінез-құлық бұзылыстары (аурулары) бар, оның ішінде психоактивті заттарды қолдануға байланысты бұзылыстары (аурулары) бар, психикалық денсаулық саласында медициналық көмек, халыққа наркологиялық көмек көрсететін ұйымдарда есепте тұрған;
6) заңды күшіне енген сот үкіміне немесе медициналық қорытындыға сәйкес педагогикалық қызмет атқаруға тыйым салынған жағдайларда жүзеге асырады.
Мемлекеттік органның ақпараттық жүйесі болмаған жағдайда, педагогтерді жұмысқа қабылдау қағаз форматта жүзеге асырылады.
Егер шағын жинақты мектептің бос лауазымына екі және одан да көп кандидат үміткер болған жағдайда, қабылдау конкурстық негізде жүзеге асырылады.
140. Конкурсты ұйымдастыру тәртібі мынадай кезеңдерді қамтиды:
1) конкурс өткізу туралы хабарландыруды білім беру ұйымының және (немесе) тиісті деңгейдегі білім беруді басқару органының интернет-ресурсында және (немесе) әлеуметтік желілерінің ресми аккаунттарында және (немесе) мемлекеттік органның ақпараттық жүйесі арқылы жариялау;
2) конкурсты өткізу күнін айқындау және конкурстық комиссияны қалыптастыру;
3) конкурсқа қатысуға ниет білдірген кандидаттардан құжаттар қабылдау;
4) кандидаттар құжаттарының Үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген біліктілік талаптарына сәйкестігін қарау;
5) конкурстық комиссияның қорытынды отырысы.
141. Конкурс өткізу туралы хабарландыру мынадай мәліметтерді қамтиды:
1) орналасқан жері, пошталық мекенжайы, телефон нөмірлері, электрондық пошта мекенжайы көрсетілген бос және (немесе) уақытша бос лауазымы бар білім беру ұйымының атауы;
2) негізгі функционалдық міндеттері, еңбекке ақы төлеу мөлшері мен шарттары белгіленген бос және (немесе) уақытша бос лауазымның атауы;
3) Үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген кандидатқа қойылатын біліктілік талаптары;
4) конкурс өткізу туралы соңғы жарияланған хабарландырудан кейін келесі жұмыс күнінен бастап есептелетін құжаттарды қабылдау мерзімі;
5) осы Қағидалардың 153-тармағында көрсетілген құжаттар тізбесі;
6) уақытша бос лауазымға конкурс өткізу кезінде педагогтің уақытша бос лауазымының мерзімі.
146. Конкурстық комиссияның қатыспаған мүшелерін алмастыруға жол берілмейді.
1) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
4) Үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын, сондай-ақ оларды толтыру жөніндегі нұсқаулықтарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген 075/у нысаны бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама;
7) психикалық, мінез-құлықтық бұзылушылықтары бар аурудың динамикалық бақылауда жоқтығы туралы анықтама;
8) наркологиялық аурудың динамикалық бақылауда жоқтығы туралы анықтама;
9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10) ағылшын тілі педагогтері лауазымына орналасуға кандидаттар үшін пән бойынша сертификаттау нәтижелері туралы сертификат немесе педагог-модератор немесе педагог-сарапшы немесе педагог-зерттеуші немесе педагог-шебер біліктілік санатының болуы туралы куәлікті (бар болса) немесе CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above немесе айелтс IELTS (IELTS) – 6,5 балл; немесе тойфл TOEFL (іnternet Based Test (іBT)) – 60-65 балл көрсеткіші бар сертификат;
11) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер бойынша педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогикалық қызметке кіріскен, тиісті мамандық немесе бейін бойынша өндірісте кемінде екі жыл жұмыс өтілі бар педагогтер сертификаттаудан өтуден босатылады;
12) осы Қағидаларға 17, 18-қосымшаларға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы;
13) жұмыс орнынан (педагог лауазымы бойынша), оқу орнынан ұсыным хат.
170. Кандидаттар конкурстық құжаттармен және конкурстық комиссияның шешімімен танысады.
179. Шағын жинақты мектепті қоспағанда, пән мұғалімінің бос сағаты педагогтер арасында бөлінбейді.
|
Мемлекеттік білім беру |
|
||
|
Нысан |
|
||
|
__________________________ |
|
||
"Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшыларын тағайындау конкурсына қатысу үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік қызметін көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі |
||||
1. |
Көрсетілетін қызметті берушінің атауы |
Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі және (немесе) облыстардың, Астана, Алматы, Шымкент қалаларының білім басқармалары, аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) білім бөлімдері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті берушілер) көрсетеді |
||
2. |
Мемлекеттік қызмет көрсету тәсілдері |
Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету үшін нәтиже беру: 1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі; 2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация); 3) "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырылады. |
||
3. |
Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі |
Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері: 1) көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүгінген кезде – 20 минут; 2) көрсетілетін қызметті берушінің орналасқан жері бойынша Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде – 1 (бір) жұмыс күні; 3) көрсетілетін қызметті беруші орналасқан жерден басқа жердегі Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде – 7 (жеті) жұмыс күні. Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді; 4) портал арқылы жүгінген кезде – бір жұмыс күні. 1) құжаттар топтамасын Мемлекеттік корпорацияға және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 20 (жиырма) минут; 2) көрсетілетін қызметті алушыға Мемлекеттік корпорацияда қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 20 (жиырма) минут. |
||
4. |
Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны |
Электрондық (ішінара автоматтандырылған) / қағаз |
||
5. |
Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі |
Мемлекеттік қызметті қағаз түрінде көрсету кезінде - осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша конкурсқа қатысуға құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат немесе 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап. Көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" электрондық түрде жүгінген кезде көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанында конкурсқа қатысуға құжаттарды қабылдау туралы хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап келеді |
||
6. |
Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері |
тегін |
||
7. |
Жұмыс кестесі |
1) көрсетілетін қызметті беруші - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00 мен 18.30 аралығы, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін. Көрсетілетін қызметті берушіде құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін жүзеге асырылады. Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен көрсетіледі. 2) Мемлекеттік корпорация және ақпарат объектісі – Кодекске сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, Мемлекеттік корпорацияның халыққа қызмет көрсететін кезекші бөлімдері дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін және сенбі күні сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін. Құжаттарды қабылдау және дайын құжаттарды беру электрондық кезек тәртібімен жүзеге асырылады. 3) портал – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, Кодекске сәйкес демалыс және мереке күндері жүгінген кезде өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады). Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары: 1) көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында, әлеуметтік желілердің ресми аккаунттарында; 2) www.egov.kz порталында |
||
8. |
Мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтердің тізбесі |
Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне не Мемлекеттік корпорацияға мынадай құжаттарды береді: 1) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 7495 болып тіркелген) бекітілген Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау және лауазымнан босату қағидаларының 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш; 2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттама сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін); 3) кадрларды есепке алу жөніндегі жеке парақ және фото; 4) білім тұралы мемлекеттік үлгідегі құжаттың көшірмесі; 5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі; 6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын, сондай-ақ оларды толтыру жөніндегі нұсқаулықтарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген 075/у нысаны бойынша денсаулығы туралы анықтама; 7) психикалық мінез-құлық бұзылыстары бар аурудың динамикалық бақылауда жоқтығы туралы анықтама; 8) наркологиялық аурудың динамикалық бақылауда жоқтығы туралы анықтама; 9) Осы қаулыға 7-қосымшаға сәйкес сертификаттаудан өткені туралы сертификат; 10) ҚАЗТЕСТ тапсырғаны туралы сертификат (В1 орта деңгейінен төмен емес) 11) Білім беру ұйымын дамытудың перспективалық жоспары; 12) түйіндеме; 13) біліктілік санатын беру (растау) туралы куәлік. egov.kz электрондық үкімет веб-порталы арқылы: 1) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 7495 болып тіркелген) бекітілген Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау және лауазымнан босату қағидаларына 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш; 2) кадрларды есепке алу бойынша жеке іс парағы және 3х4 көлеміндегі фото; 3) білімі туралы мемлекеттік үлгідегі құжаттың көшірмесі; 4) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі; 5) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын, сондай-ақ оларды толтыру жөніндегі нұсқаулықтарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген 075/у нысаны бойынша денсаулығы туралы анықтама; 6) сертификаттаудан өткені туралы сертификат (бар болса); 7) орта деңгейден (В1) төмен емес Мемлекеттік тілді білуі туралы (ҚАЗТЕСТ) сертификат; 8) Білім беру ұйымын дамытудың перспективалық жоспары; 9) түйіндеме; Конкурсқа қатысу үшін кандидат конкурс жариялаған мемлекеттік органның қарауына кәсіби жетістіктері, біліктілігін арттыру, ғылыми зерттеулері, жинақтаған жеке педагогикалық тәжірибесі, марапаттары туралы материалдарды, тиімділік көрсеткіштеріне қол жеткізу туралы ақпаратты (олар болған жағдайда) қосымша ұсынады. Осы тармақтың 4), 5), 6), 7), 8) және 9) тармақшаларында көрсетілген құжаттарды ұсыну көрсетілетін қызметті берушіде оларды тиісті ақпараттық жүйелерден алу мүмкіндігі болған кезде талап етілмейді. Осы тармақтың 3) және 4) тармақшаларында көрсетілген құжаттарды жұмыс орнының персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) немесе білім беру ұйымының жауапты қызметкері растайды және мөрмен расталады. |
||
9. |
Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер |
1) мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігін анықтау; 2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін ұсынылған материалдардың, объектілердің, қажетті деректер мен мәліметтердің Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі. |
||
10. |
Мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін өзге де талаптар |
Ағза функциялары тұрақты бұзылған, оның тыныс-тіршілігін шектейтін денсаулығы бұзылған көрсетілетін қызметті алушыларға мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды Мемлекеттік корпорацияның қызметкері тұрғылықты жеріне барып 1414, 8 800 080 7777 Бірыңғай байланыс орталығы арқылы жүгіну арқылы жүргізеді. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы болған жағдайда порталдың "жеке кабинеті" арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде, сондай-ақ Бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 77777 нөмірлері арқылы мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпарат алу мүмкіндігі бар. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары: 1) Министрліктің интернет-ресурсында: www.edu.gov.kz; 2) Мемлекеттік корпорацияның интернет-ресурсында: www.gov4c.kz Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтерінің байланыс телефондары Министрліктің интернет-ресурсында орналастырылған: www.edu.gov.kz Цифрлық құжатты пайдалану үшін электрондық-цифрлық қолтаңбаны немесе бір реттік парольді пайдалана отырып, мобильді қосымшада авторизациядан өту, бұдан әрі "Цифрлық құжаттар" бөліміне өту және қажетті құжатты таңдау қажет. |
||
|
Мемлекеттік білім беру |
|
||
|
Нысан |
|
||
Құрметті байқаушы, Сіз конкурстық комиссия жұмысының ашықтығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін шақырылдыңыз.
Осыған байланысты байқаушы ретінде барынша толық жұмыс істеу үшін осы жадынамамен танысуыңызды сұраймыз.
Жадынама қазақ және орыс тілдерінде беріледі.
Сіздің байқаушы ретінде:
1) конкурсқа қатысушылардың құжаттарымен танысуға;
2) конкурсқа қатысушылармен әңгімелесуге қатысуға;
3) әңгімелесу барысын бағалауға;
4) конкурс жариялаған мемлекеттік органның басшылығына конкурстық комиссияның жұмысы туралы пікіріңізді жазбаша түрде ұсынуға мүмкіндігіңіз бар.
Бұл ретте байқаушы:
1) кандидаттарға сұрақ қоя алмайды;
2) конкурсқа қатысушылардың дербес деректерін жария етпейді;
3) әңгімелесу өткізу процесіне араласпайды, конкурстық комиссияның отырысына кедергі жасамайды;
4) конкурсқа қатысушыларға қандай да бір көмек көрсетпейді;
5) конкурстық комиссия мүшелеріне шешім қабылдау кезінде ықпал етпейді;
6) конкурстың нақты қатысушылары, олардың жеке қасиеттері туралы көпшілік алдында пікір білдірмейді;
7) техникалық жазу құралдарын пайдаланбайды.
Әңгімелесу кезінде конкурстық комиссияның Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидаларын сақтауына назар аударыңыз.
Таныстым: _______________________________________________
(қолы) ТАӘ (бар болса)
"____"_______________ 20__ ж.
|
Мемлекеттік білім беру |
|
Нысан |
|
____________________________ |
Мені _______________________________________________________________
(білім беру ұйымдарының атауы, мекенжайы (облыс, аудан, қала\ ауыл)
____________________________________________________________________
бос/уақытша бос лауазымына орналасуға арналған конкурсқа жіберуіңізді сұраймын.
Қазіргі кезде _________________________________________________________
(лауазымы, ұйымның атауы, мекенжайы (облыс, аудан, қала \ ауыл)
жұмыс істеймін.
Өзім туралы келесі мәліметтерді хабарлаймын:
Білімі: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі, техникалық және кәсіптік
Оқу орнының атауы |
Оқу кезеңі |
Диплом бойынша мамандығы |
|
|
|
Біліктілік санатының болуы (болған жағдайда берілген (расталған) күні):
_____________________________________________________________________
Жұмыс өтілі:
Жалпы |
Педагогикалық |
Мемлекеттік қызмет өтілі |
Мамандығы бойынша (кәсіпкерлік субъектілерінің мамандары үшін) |
Осы білім беру ұйымында, оның ішінде атқаратын лауазымында |
|
|
|
|
|
Мынадай жұмыс нәтижелерім бар: ___________
Марапаттары, атақтары, дәрежесі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы, сондай-ақ қосымша мәліметтер (бар болса) __________________________________________________
"Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабының 1-тармағына сәйкес менің дербес деректерімді дербес деректерді өңдеу мақсаттарына сәйкес келетін кез келген заңды тәсілдермен (фото, видео, оның ішінде автоматтандыру құралдарын пайдалана отырып немесе мұндай құралдарды пайдаланбай дербес деректердің ақпараттық жүйелерінде пайдалану үшін) өңдеуге келісім беремін.
Мен келісемін ____________________________________________________
(ТАӘ (бар болса)) (қолы)
"____"______________20___жыл __________ /қолы/
|
Мемлекеттік білім беру |
|
Нысан |
Құжаттарды қабылдау туралы қолхат
_________________________________________________________
/ көрсетілетін қызметті алушының Т. А. Ә, (бар болса) көрсету
_________________________________________________________
/ көрсетілетін қызметті берушінің атауын көрсету/
Мемлекеттік білім беру ұйымдарының басшыларын тағайындау конкурсына
қатысу үшін қабылданған құжаттардың тізбесі
керегінің астын сызу
1. ______________________________________
2. ______________________________________
3. ______________________________________
Қабылдады:
________________________________________
"__" _______20__жыл
_______________________________________
(Орындаушының Т. А. Ә. (бар болса) (қолы, байланыс телефоны)
|
Мемлекеттік білім беру |
|
___________________________ |
|
Нысан |
Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат
Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидаларын басшылыққа ала отырып,
___________________________________________________________________
/көрсетілетін қызметті берушінің немесе Мемлекеттік корпорацияның атауын,
мекенжайын көрсету/
мемлекеттік білім беру ұйымдарының басшыларын тағайындау конкурсына
қатысу үшін құжаттарды қабылдаудан бас тартады
___________________________________________________________________
/көрсетілетін қызметті алушының Т. А. Ә, (бар болса) көрсету/
______________________________________
/ білім беру ұйымының атауын көрсету/
_______________________________________________________ байланысты,
/ жоқ немесе сәйкес келмейтін құжаттардың атауын көрсету/:
атап айтқанда:
1) ______________________________________;
2) ______________________________________;
3) ______________________________________.
Осы қолхат әр тарап үшін бір-бірден 2 данада жасалды.
"____"___________20___жыл
____________________________________________________
(Мемлекеттік корпорация қызметкерінің Т. А. Ә. (бар болса)
____________________________________________________
(қолы, байланыс телефоны)
Алды: ______________________________________________
/Көрсетілетін қызметті алушының Т. А. Ә, (бар болса) /
"____"___________20___жыл __________ /қолы
|
Мемлекеттік білім беру |
|
Нысан |
|
Кандидаттың Т. А. Ә, |
Мені Қазақстан Республикасының заңнамасын білуге сертификаттауға жіберуіңізді сұраймын.
Қазіргі уақытта _____________________________________________ жұмыс істеймін.
(лауазымы, ұйымның атауы, мекенжайы (облыс, аудан, қала\ауыл)
Сертификаттаудан өту тілі: қазақ/орыс тілдерінде, қажеттінің астын сызу
"Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабының 1-тармағына сәйкес менің дербес деректерімді дербес деректерді өңдеу мақсаттарына сәйкес келетін кез келген заңды тәсілдермен (фото, видео, оның ішінде автоматтандыру құралдарын пайдалана отырып немесе мұндай құралдарды пайдаланбай дербес деректердің ақпараттық жүйелерінде пайдалану үшін) өңдеуге келісім беремін.
Мен сертификаттау өтетін ғимаратта тыйым салынған заттардың бірін пайдалануға тырысуымның жауапкершілігі туралы, тиісті акті жасала отырып, шығарылатыным туралы хабардармын.
Тыйым салынған зат табылған жағдайда, бір жыл мерзімге сертификаттаудан өту құқығынан айырылатыным туралы хабардармын.
Сертификаттау кезінде ережелерді бұзу фактілері анықталған, сондай-ақ сертификаттаудан өту мерзіміне қарамастан, тексеру кезінде бейнежазба табылған жағдайда, акт жасалып, нәтижелердің күші жойылатынынан хабардармын.
Тыйым салынған заттар:
ұялы байланыс құралдары (пейджер, ұялы телефондар, планшеттер, iPad (Ipad), iPod (iPod), iPhone (iPhone), SmartPhone (Смартфон), смарт сағат); ноутбуктер, ойнатқыштар, модемдер (мобильді маршрутизаторлар);
2) радиоэлектрондық байланыстың кез келген түрі (Wi-Fi (Wi-Fi), Bluetooth (Bluetooth), Dect (DECT), 3G (3 G), 4G( 4 G), 5G (5 G);
3) сымды және сымсыз құлаққаптар және т.б.;
4) шпаргалкалар және оқу-әдістемелік әдебиеттер;
5) калькуляторлар және түзету сұйықтықтары.
Мен келісемін ________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса)) (қолы)
Сертификаттау және конкурс өткізу қағидаларымен таныстым
"____" ______________20___жыл ____________________ /қолы/
|
Мемлекеттік білім беру |
|
___________________________ |
|
Нысан |
Сертификаттаудан өткені туралы сертификат
__________________________________
Т.А.Ә. (бар болса)
_____________________ қаласында мемлекеттік ұйымның басшысы лауазымына сертификаттау рәсіміне қатысқаны туралы куәландырады.
Сертификаттауды өткізу күні "____"___________ және келесі нәтижені көрсетті:
Мазмұны |
Тапсырмаларының саны |
Шекті балл саны 50% |
Алынған балл саны |
1. "Заңнаманы білу" 1) Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі; 2) "Білім туралы" Қазақстан Республикасының Заңы; 3) "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" ҚР Заңы; 4) "Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 5) "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы (Нормативтік-құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген); 6) "Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған мамандандырылған, арнайы білім беру ұйымдары, балаларға арналған қосымша білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Оқу ағарту министрінің 2022 жылғы 31 тамыздағы № 385 бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29329 болып тіркелген) |
10 10 10 10 4 4 |
5 5 5 5 2 2 |
|
Барлығы |
48 |
24 |
|
Ұйымның басшысы (өкілі): _____________________________
(Т. А. Ә. (бар болса), қолы)
Мөр орны
|
Мемлекеттік білім беру |
1. Білім беру саласындағы уәкілетті органның негізгі нормативтік құқықтық құжаттары, Қазақстан Республикасының білім беру саласын реттейтін мемлекеттік органдардың нормативтік құқықтық құжаттары.
2. Білім берудегі менеджменттің заманауи тәсілдері.
3. Білім беру саласындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттары.
4. Білім беру ұйымын басқарудағы инновациялар.
5. Табысты білім беру ұйымының, табысты басшының, табысты білім алушының/тәрбиеленушінің, табысты педагогтің критерийлері.
6. Қазақстанның білім беруіндегі халықаралық зерттеулердің рөлі.
7. Білім беру ұйымдарында ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру жүйесі.
8. Деңгейлер бойынша Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының ерекшеліктері.
9. Әкімшіліктің Қамқоршылық кеңеспен өзара іс-қимыл жүргізу жүйесі.
10. Кадрларды даярлаудағы әлеуметтік әріптестік пен халықаралық ынтымақтастықтың рөлі.
11. Білім беру ұйымдарын білікті кадрлармен қамтамасыз ету міндеттері.
12. Білім беру ұйымының қаржылық өзін-өзі қамтамасыз ету мүмкіндігі мен нәтижелері.
13. Экономика салалары үшін кадрлар даярлаудың жаңа тәсілдері.
|
Мемлекеттік білім беру |
|
Нысан |
Мемлекеттік білім беру ұйымының бірінші басшысы лауазымына кандидатты бағалау парағы
___________________________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса))
№ |
Өлшемшарттар |
Балл саны (1-ден 10-ға дейін) |
1. |
Қазақстан Республикасының заңнамасын білу (сертификаттау нәтижелері негізінде) |
24-тен 33-ке дейін = 5 балл 33-тен 44-ке дейін = 8 балл 45-тен 48-ге дейін = 10 балл |
2. |
Кандидаттың жеке және кәсіби қасиеттері |
1-ден 10 балға дейін |
3. |
Білім беру ұйымының табысты дамуының практикалық көрінісі |
1-ден 10 балға дейін |
4. |
Ситуациялық міндеттерді ұтқыр, икемді шеше білу |
1-ден 10 балға дейін |
5. |
Белсенді, позитивтік педагогикалық ортаны құра білу |
1-ден 10 балға дейін |
6. |
Білім беру ұйымын басқаруда шығармашылық әлеуетті пайдалану |
1-ден 10 балға дейін |
7. |
Педагогикалық этика және сөйлеу мәдениеті |
1-ден 10 балға дейін |
Барлығы: |
|
Ескерту:
Мемлекеттік білім беру ұйымының басшысы лауазымына кандитаттың критерийлерін комиссия мүшелері 10 балдық шкала бойынша бағалайды.
Екінші-жетінші тармақтардағы сұрақтарды конкурстық комиссияның мүшелері бағалайды. Жиынтық балды шығару кезінде комиссия мүшелері берген балдың жалпы санының орташа арифметикалық балы ескеріледі.
25-34 – жеткіліксіз деңгей;
35-70 – жеткілікті деңгей.
Жеткіліксіз деңгей көрсеткен кандидатты комиссия білім беру ұйымының басшысын тағайындауға ұсынбайды.
|
Мемлекеттік білім беру |
|
Нысан |
|
____________________________ |
Конкурс өтетін орын ________________________ қ.
Электрондық поштаның мекенжайы (толық, мысалы, trainer@mail.ru), байланыс телефоны
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
__________________________________________________________ байланысты
(себеп-салдарды қысқаша баяндау, дәлел келтіру)
_________________________________________________________ тағайындауға
арналған конкурс нәтижелерін қайта қарауды сұраймын.
Күні ____________________
Қолы __________________
|
Мемлекеттік білім беру |
|
Нысан |
_______________________________________________________ (мемлекеттік білім беру ұйымындағы лауазым атауы) тағайындауға арналған конкурс нәтижелерін қайта қарау жөніндегі апелляциялық комиссия отырысының хаттамасы
"___" __________________ 20____ жыл
Апелляциялық комиссияның төрағасы:
__________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса)
Апелляциялық комиссияның мүшелері:
1. _____________________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса)
2. _____________________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса)
3. _____________________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса)
4. _____________________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса)
Апелляциялық комиссияның хатшысы: _____________________________
(Т.А.Ә. (бар болса)
Күн тәртібі:
1. Апелляцияға берілген өтініште келтірілген фактілерді қарау
_______________________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса)
2. Бірінші басшыны тағайындауға арналған конкурс материалдарын қарау.
3. Шешім қабылдау.
Апелляциялық комиссияның жұмысы барысында мынадай іс-әрекеттер жүзеге асырылды:
1. Іс-әрекеттің сипаттамасы
2. Іс-әрекеттің сипаттамасы
Апелляциялық комиссияның шешімі: ________________________________
_________________________________________________________________
Апелляциялық комиссияның төрағасы __________ _____________________
(қолы) (Т.А.Ә. (бар болса)
Апелляциялық комиссияның мүшелері
1. ____________________________________________________________
(қолы) (Т.А.Ә. (бар болса)
2. ____________________________________________________________
(қолы) (Т.А.Ә. (бар болса)
3. ____________________________________________________________
(қолы) (Т.А.Ә. (бар болса)
4. _______________ _____________________________________________
(қолы) (Т.А.Ә. (бар болса)
Хатшы: ________________________________________________________
(қолы) (Т.А.Ә. (бар болса)
|
Мемлекеттік білім беру |
|
Нысан |
Мен, жеке басын куәландыратын құжаттың № ____________________,
"___" ___________ 20___ ж. берілген __________________ (куәлік берген орган),
ЖСН ___________, __________________________________________ мекенжайы
бойынша тұратын _____________________________________________________,
(кандидаттың ТАӘ (бар болса)), электрондық поштаның мекенжайы
"Дербес деректер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабының 1-тармағына сәйкес өзімнің басқарушылық құзыреттерімді, жеке психологиялық бейінімді анықтауға бағытталған құзыреттерді бағалауға арналған тестілеуден өтуге келісімімді беремін, сондай-ақ менің дербес деректерімді жинауға және өңдеуге, атап айтқанда қазіргі уақытта да, келешекте де Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген тәртіппен ақпаратты пайдаланушымен байланысты үшінші тұлғаларға менің дербес деректерімнің қандай да бір құқықтық қатынастарымен алуға, сақтауға, пайдалануға және таратуға келісімімді беремін. Осы келісім ақпаратты пайдаланушымен Қазақстан Республикасының заңнамасымен жүктелген құқықтар мен міндеттерді ақпаратты пайдаланушының тиісінше орындауы үшін қажетті барлық қатынастарға қолданылады және кадр резервін қалыптастыру кезеңінде де, осы кезең тоқтатылғаннан кейін де қолданылады.
Тестілеуді бастамас бұрын маған толық нұсқама берілді, осымен мен кандидаттарды Кадр резервіне іріктеу шарттарын қабылдайтынымды растаймын. Осы келісімнің мәтінін оқыдым, ол бойынша толықтырулар, ескертулер мен қарсылықтар жоқ.
Қолы: ______________________ "___" __________20___ ж.
|
Мемлекеттік білім беру |
|
Нысан |
Кадр резервін қалыптастыру жөніндегі комиссия отырысының хаттамасы
"___" _____________20___ ж.
Қатысқандар:
Комиссия төрағасы: _________________________________________________
(Т.А.Ә (бар болса), лауазым)
Комиссия мүшелері:
1. _________________________________________________________________
(Т.А.Ә (бар болса), лауазым)
2. _________________________________________________________________
(Т.А.Ә (бар болса), лауазым)
3. _________________________________________________________________
(Т.А.Ә (бар болса), лауазым)
4. _________________________________________________________________
(Т.А.Ә (бар болса), лауазым)
Комиссия хатшысы: _________________________________________________
(Т.А.Ә (бар болса), лауазым)
Үміткермен әңгімелесу барысында аудио-және бейнежазба жүргізілді.
1) Үміткердің Т.А.Ә. (бар болса) ___________________________
2) Біліктілік санаты __________________________________
3) Жұмыс өтілі, оның ішінде педагогикалық ____________________________
4) Жұмыс орны, лауазымы___________________________________________
5) Байланыс телефоны ______________________________________________
Кандидатқа мынадай сұрақтар қойылды:
1) ________________________________________________________________
2) ________________________________________________________________
1. Әңгімелесу нәтижесі бойынша комиссия кандидаттарды ұсынуға шешім қабылдады:
р/с № |
Т.А.Ә. (бар болса) |
Лауазымы |
|
|
|
2. Әңгімелесу нәтижесі бойынша комиссия мынадай кандидаттарды ұсынбауға шешім қабылдады:
р/с № |
Т.А.Ә. (бар болса) |
Лауазымы |
Комиссия төрағасы: _______________________________________
(қолы, Т.А.Ә. (бар болса)
Комиссия хатшысы: ________________________________________
(қолы, Т.А.Ә. (бар болса)
|
Мемлекеттік білім беру |
|
Нысан |
Кадр резервіне қабылданғаны туралы растайды.
Әңгімелесу қорытындысы бойынша балл саны _______.
Лауазымы Т.А.Ә.
қолы
Астана, 20__ жыл
|
Мемлекеттік білім беру |
|
Нысан |
|
Қазақстан Республикасы |
Конкурс өтетін орын ________________________ қ.
Электрондық поштаның мекенжайы (толық, мысалы, trainer@mail.ru), байланыс телефоны
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
_______________________________________________________ байланысты
(себеп-салдарды қысқаша баяндау, дәлел келтіру)
конкурстық іріктеу нәтижелерін қайта қарауды сұраймын.
Күні ____________________
Қолы __________________
|
Мемлекеттік білім беру |
|
Нысан |
"___" __________________ 20____ жыл
Апелляциялық комиссияның төрағасы:
__________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса)
Апелляциялық комиссияның мүшелері:
1. _____________________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса)
2. _____________________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса)
3. _____________________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса)
4. _____________________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса)
Апелляциялық комиссияның хатшысы: _____________________________
(Т.А.Ә. (бар болса)
Күн тәртібі:
1. Апелляцияға берілген өтініште келтірілген фактілерді қарау
_______________________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса)
2. Педагогті конкурстық іріктеу материалдарын қарау.
3. Шешім қабылдау.
Апелляциялық комиссияның жұмысы барысында мынадай іс-әрекеттер жүзеге асырылды:
1. Іс-әрекеттің сипаттамасы
2. Іс-әрекеттің сипаттамасы
Апелляциялық комиссияның шешімі: ______________________________
_______________________________________________________________
Апелляциялық комиссияның төрағасы __________ ____________________
(қолы) (Т.А.Ә. (бар болса)
Апелляциялық комиссияның мүшелері
1. __________________________________________________________
(қолы) (Т.А.Ә. (бар болса)
2. __________________________________________________________
(қолы) (Т.А.Ә. (бар болса)
3. __________________________________________________________
(қолы) (Т.А.Ә. (бар болса)
4. _______________ ___________________________________________
(қолы) (Т.А.Ә. (бар болса)
Хатшы: ________________________________________________________
(қолы) (Т.А.Ә. (бар болса)
|
Мемлекеттік білім беру |
|
Нысан |
Педагог бос немесе уақытша бос лауазымына өтілі бар кандидатты бағалау парағы
_________________________________________________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))
№ |
Өлшемшарттар |
Растайтын құжат |
Балл сандары (1-ден 30-ға дейін) |
1. |
Білім деңгейі |
Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері |
Техникалық және кәсіптік = 1 балл Жоғары = 2 балл Жоғары үздік = 3 балл Магистр = 5 балл |
2. |
Ғылыми/академиялық дәрежесі |
Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері |
PHD-доктор = 10 балл Ғылым докторы = 10 балл Ғылым кандидаты = 10 балл |
3. |
Біліктілік санаты |
Куәлік, басқа құжат |
Педагог= 2 балл Педагог-модератор = 3 балл Педагог-сарапшы = 5 балл Педагог-зерттеуші = 7 балл Педагог-шебер = 10 балл Басшының үшінші біліктілік санатындағы орынбасары = 5 балл Басшының екінші біліктілік санатындағы орынбасары = 6 балл Басшының бірінші біліктілік санатындағы орынбасары = 7 балл |
4. |
Әкімшілік және әдістемелік қызметтегі жұмыс тәжірибесі |
Еңбек кітапшасы/еңбек қызметін алмастыратын басқа да құжат |
Әдіскер, лауазымдағы жұмыс өтілі 2 жылға дейін = 2 балл Әдіскер, лауазымдағы жұмыс өтілі екі жылдан көп = 3 балл Директордың орынбасары, лауазымдағы жұмыс өтілі 2 жылға дейін = 3 балл Директордың орынбасары, лауазымдағы жұмыс өтілі екі жылдан көп = 4 балл Директор, лауазымдағы жұмыс өтілі 2 жылға дейін = 4 балл Директор, лауазымдағы жұмыс өтілі 2 жылдан көп = 5 балл |
5. |
Бұрынғы жұмыс орнынан (педагог лауазымы бойынша) ұсыным хат |
Ұсыным хат (педагог лауазымы бойынша соңғы жұмыс орнынан) |
Оң ұсыным хаттың болуы = 3 балл |
6. |
Соңғы 5 жылдағы кәсіби жетістіктерінің көрсеткіштері |
- олимпиадалар мен конкурстар жеңімпаздарының дипломдары, грамоталары, білім алушылардың ғылыми жобалары; - олимпиадалар мен байқаулар жеңімпаздарының дипломдары, грамоталары; - мемлекеттік награда; |
1) қалалық/аудандық олимпиадалар мен конкурстардың жеңімпаздары = 0,5 балл облыстық = 1 балл, республикалық = 2 балл, халықаралық = 3 балл; 2) ғылыми жобалар: қалалық/аудандық = 0,5 балл, облыстық = 1 балл, республикалық = 2 балл, халықаралық = 3 балл; 3) "Үздік педагог" конкурсына қатысушы = 1 балл; 4) "Үздік педагог" конкурсының жеңімпазы = 5 балл; 5) "Қазақстанның еңбек сіңірген ұстазы" медалінің иегері = 10 балл. |
7. |
Әдістемелік қызметі |
-авторлық жұмыстары мен жарияланымдары |
ҚР ОАМ тізбесіне енген оқулықтар мен (немесе) ОӘК авторы немесе бірлескен авторы = 5 балл; РОӘК тізбесіне енген оқулықтар мен (немесе) ОӘК авторы немесе бірлескен авторы = 2 балл; БССҚК, Scopus тізбесіне енгізілген ғылыми-зерттеу қызметі бойынша жарияланымның болуы - 3 балл. |
8. |
Қоғамдық-педагогикалық қызметі |
Қоғамдық-педагогикалық қызметін растайтын құжат |
тәлімгер = 0,5 балл; ӘБ басшылығы = 2 балл; екі тілде сабақ беру, орыс/қазақ = 2 балл; шетел/орыс немесе шетел/қазақ = 3 балл; үш тілде сабақ беру (қазақ, орыс, шетел) = 5 балл. |
9. |
Курсқа дайындық |
- пәндік даярлық сертификаттары; - цифрлық сауаттылық сертификаты, ҚАЗТЕСТ, IELTS; TOEFL; DELF сертификаттары; Goethe Zertifikat, "Python тілінде бағдарламалау негіздері" бағдарламалары бойынша оқыту, "Microsoft" Курсера жұмыстарына оқыту Халықаралық курстар: TEFL Cambridge "CELTA (Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)" CELT-P (Certificate in English Language Teaching – Primary) DELTA (Diploma in Teaching English to Speakers of Other Languages) CELT-S (Certificate in English Language Teaching – Secondary) "TKT Teaching Knowledge Test" Certificate in EMI Skills (English as a Medium of Instruction) Teacher of English to Speakers of Other Languages (TESOL) "TESOL" Certificate in teaching English for young learners International House Certificate in Teaching English as a Foreign Language (IHC) IHCYLT - International House Certificate In Teaching Young Learners and Teenagers Becoming a Better Teacher: Exploring Professional Development Assessment for Learning: Formative Assessment in Science and Maths Teaching Online Teaching for Educators: Development and Delivery Educational Management Key Ideas in Mentoring Mathematics Teachers Курсы на платформе Coursera, Futute learn Teaching Mathematics with Technology Special Educational Needs "Developing expertise in teaching chemistry" |
біліктілікті арттыру ұйымдары іске асыратын білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген бағдарламалар бойынша біліктілікті арттыру курстары = 0,5 балл (әрқайсысы бойынша жеке) |
Барлығы: |
|
* жеңімпаздар санына қарамастан, 6-тармақта соңғы бес жылдағы олимпиадалар мен конкурстардың әрбір деңгейі (қалалық/аудандық) бойынша 0,5 балл ескеріледі, облыстық олимпиадалар мен конкурстардың жүлдегерлері = 1 балл, республикалық = 2 балл, халықаралық = 3 балл;
ғылыми жобалар: қалалық/аудандық = 1 балл, облыстық - 1 балл, республикалық -2 балл, халықаралық – тиісінше 3 балл тиісінше
республикалық олимпиадалар мен конкурстардың жүлдегерлері = 3 балл
|
Мемлекеттік білім беру |
|
Нысан |
Педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына өтілі жоқ кандидатты бағалау парағы
№ |
Өлшемшарттар |
Растайтын құжат |
Балл сандары (1-ден 30-ға дейін) |
1. |
Білім деңгейі |
Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері |
Техникалық және кәсіптік = 1 балл Техникалық және кәсіптік үздік = 2 балл Жоғары = 3 балл Магистр (педагогикалық бағыт бойынша) = 4 балл |
2. |
Ғылыми/академиялық дәрежесі |
Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері |
PHD-доктор = 5 балл Ғылым докторы = 5 балл Ғылым кандидаты = 5 балл |
3. |
Сертификаттаудан өту нәтижелері |
Сертификат |
50 % - 2 балл 60-80 % - 4 балл 80-100% – 6 балл |
4. |
Педагогикалық/ кәсіби практика нәтижелері |
Білімі туралы дипломға қосымша |
"3" – 2 балл "4" – 3 балл "5" – 4 балл |
5. |
Оқу орнынан ұсыным хат |
Ұсыным хат |
Оң ұсыным хаттың болуы = 3 балл |
6. |
Волонтерлік жұмысқа қатысу |
Қатысу құжаты |
1 балл |
7. |
Педагогикалық қызмет туралы жарияланымы бар интернет бетін, әлеуметтік желіде парақшаларын жүргізу (авторлық ғылыми жобалар, сабақтар, семинарлар) |
Сілтемелер |
1 жылға дейін -1 балл 1 жылдан 3 жылға дейін -2 балл 3 жылдан жоғары -3 балл |
8. |
Жазғы лагерьлердің жұмысына қатысу |
Қатысу құжаты |
2 балл |
9. |
Оқу орындары бойынша конкурстарға қатысу (ғылыми жобалар, шығармашылык және т.б.) |
Қатысу құжаты |
Әрбір қатысқаны үшін 1 балл, бірақ 4 балдан аспайды |
10. |
ҚАЗТЕСТ, IELTS; TOEFL; DELF; Goethe Zertifikat сертификаттары, "Python бағдарламаның негіздері", "Microsoftта жұмыс істеуге үйрету" бағдарламалары бойынша оқыту Курсера Халықаралық курстар: TEFL Cambridge "CELTA (Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)" CELT-P (Certificate in English Language Teaching – Primary) DELTA (Diploma in Teaching English to Speakers of Other Languages) CELT-S (Certificate in English Language Teaching – Secondary) TKT"Teaching Knowledge Test Certificate in EMI Skills (English as a Medium of Instruction)" Teacher of English to Speakers of Other Languages (TESOL) "TESOL" |
Сертификат |
1 балл (әрқайсына бөлек) |
Барлығы: |
|
© 2012. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің «Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты» Ш