12.04.2023 ж. колледж басшысы бекіткен жоспар бойынша ЖОШЭжТК-де педагогикалық кеңес өтті.
Отырыс аясында колледжде педагогикалық технологияларды іске асыру мәселелері қаралды. Екі педагог - Казакова Любовь Сергеевна және Қусаинов Ермек Баяхметович баяндама жасады. Өз педагогикалық тәжірибелеріне сүйене отырып, олар өз сөздері барысында қазіргі білім беру процесінде педагогикалық технологияларды іске асыру туралы бөлісті.
Оқытушылармен диалогта "педагогикалық технологиялар" ұғымы әлеуметтік тәжірибені берудің әдістері, формалары, әдістері мен құралдарының жиынтығы ретінде, сондай - ақ оқу-тәрбие және оқу-танымдық процестердің қажетті тиімділігін қамтамасыз ететін осы процестің техникалық жабдықталуы жалпыланды. Оқыту процесінде жаңа технологияларды қолдану арқылы дәстүрлі сабақтан кету білім беру ортасының монотондылығын және оқу процесінің монотондылығын жоюға мүмкіндік береді, білім алушылардың қызмет түрлерін өзгертуге жағдай жасайды, денсаулықты сақтау қағидаттарын іске асыруға мүмкіндік береді. Технологияны таңдау пәндік мазмұнға, сабақтың мақсаттарына, сабақ түріне, білім алушылардың дайындық деңгейіне, олардың білім беру сұраныстарын қанағаттандыру мүмкіндігіне, білім алушылардың жас санатына байланысты.
Сондай-ақ, қазіргі білім беру кеңістігіндегі педагогикалық процестің өзекті технологиялары қарастырылды. Білім беру процесіне ақпараттық - коммуникациялық технологияларды енгізу, сыни ойлау мен проблемалық оқытуды дамыту технологиялары, жобалық технологиялар, интеграцияланған оқыту мен кейс - технологияларды енгізу бойынша педагогтердің тәжірибесін іске асыру көрнекі түрде ұсынылды.
Педагогикалық шеберлік ғылымның, техниканың және олардың өнімінің қазіргі даму деңгейіне сәйкес келетін білім мен дағдылардың бірлігіне, "Hard skills" (қатаң дағдылар) және "Soft skills" (жұмсақ дағдылар) бойынша білім алудың конструктивтілігі мен дәйектілігіне негізделгені бұрыннан белгілі. Бұл байланыс әсіресе ТжКБ ұйымдарында жұмысшы мамандарды даярлау кезінде айқын көрінеді.
Сондықтан мұғалімнің кәсіби өзін - өзі жетілдіруі-бұл колледж мұғалімдері белсенді айналысатын сыртқы әлеуметтік талаптарға сәйкес өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру және кәсіби маңызды қасиеттерді дамытудың саналы, мақсатты процесі.